به گزارش نیو باكس به نقل از مهر، این رخداد بزرگ از جذابیت های خاصی برای جوانان و همچنین شركت های تجاری – تولیدی برخوردار است.
در این مراسم بیش از ۶۰ ایده نوین در زمینه های انرژی، تكنولوژی و بهره وری مرتبط با خودرو و وسیله نقلیه معرفی شد. فولكس واگن بعنوان یكی از حامیان اصلی راه اندازی این رویداد مهم در آلمان همه ساله در راستای استفاده از دستاوردهای علمی و كاربردی شركت های جوان از طرح های ارائه شده حمایت می كند. این مشاركت در راستای بكارگیری ایده های نوآورانه و تبدیل آنها به پروژه های عملی است كه در نهایت توسعه بازار محصولات فولكس را به همراه خواهد داشت.
یكی از مدیران شركت فولكس واگن در خصوص انگیزه مشاركت در رویداد سالیانه استارت آپ ها اظهار داشت: فولكس واگن با ایجاد مركزی به منظور حمایت از ایده های نوین یك بازی برد - برد را ایجاد كرده است، از یك سو از نظرات و دیدگاه های فعالان بهره جویی می كند و در راستای حل مشكلات صنعت آنان را به چالش می كشد و از سوی دیگر بعنوان یك سكوی پرتاپ برای ایده های كاربردی عمل می كند.
در رویداد سالیانه استارتاپ ها گروه های مختلفی از برندهای فولكس واگن حاضر شدند و شركت هایی كه صاحب ایده های نوین بودند را به چالش كشیدند.
امسال فولكس واگن با شعار «حمایت پایدار برای تجاری سازی و راه اندازی ایده های بكر» در این مراسم كه در شهر برلین برگزار شد، شركت كرد.