نشان خارجی بر پیراهن ایرانی! به گزارش نیو باكس رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اظهار داشت: در جهت تقویت نامهای تجاری محصولات ایرانی باید فرهنگ مصرف در كشور تا حدودی تغییر كند و از جانب دیگر تولیدكننده برای معرفی و افزایش اعتبار نام تجاری خود باید سرمایه گذاری بلندمدت انجام دهد. حسین آقاكوچكی در گفتگو با ایسنا، در ارتباط با این مورد كه چرا با وجود واحدهای تولیدی بزرگ و كوچك باكیفیت و باسابقه مناسب در تولید پیراهن های سری دوزی و سفارشی دوزی، اما عموم محصولات تولیدی به نام برندهای وارداتی در بازار عرضه می شود، اظهار داشت: عموم مغازه دارها و عمده فروشان با عنایت به شرایط بازار به دنبال خرید و عرضه محصولات با نامهای تجاری وارداتی هستند.رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح كرد: در سطح بازار، مشتریان محصولاتی كه با برند و نام تجاری محصولات وارداتی عرضه می شوند را بهتر خریداری می كنند و این مورد به علت آن است كه در ظاهر برندهای وارداتی حتی تقلبی مطلوبیت بیشتری برای صاحب كالا به همراه دارد.وی با اشاره به تأثیر جو روانی و اجتماعی پوشش افراد در خرید، بیان كرد: بعضی از مشتریان در خرید به دنبال محصولاتی هستند كه با نامهای تجاری مورد توجه عموم مردم عرضه می شود و آن چنان توجهی به كیفیت و پشتیبانی از تولید داخلی ندارند.آقاكوچكی خاطرنشان كرد: باید نگرش و فرهنگ مردم نسبت به مصرف كالای ایرانی تغییر كند و از جانب دیگر واحدهای تولیدی در معرفی و افزایش اعتبار نام تجاری خود باید سرمایه گذاری قابل توجهی كنند.رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح كرد: در این میان برخی افراد با عنایت به فرهنگ خرید عموم مردم به دنبال سوءاستفاده هستند و محصولات بی كیفیت را به نام محصولات به نام جهانی با قیمت های قابل توجه عرضه می كنند. 1398/03/12 16:10:36 5.0 / 5 4706 تگهای خبر: بازار , تولید , خرید , سرمایه این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ویدیو رکوردشکنی تولید چغندرقند در ۱۲۸ سال گذشته خط اعتباری روسیه برای ورود تجهیزات حفاری و استخراج آغاز دور جدید ثبت نام خودرو های وارداتی از هفته آینده نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۲