اختلال سایت سامانه برای ثبت نام خودرو های وارداتی رفع شد

اختلال سایت سامانه برای ثبت نام خودرو های وارداتی رفع شد نیو باکس: مرحله جدید از ثبت نام خودرو های وارداتی از ظهر روز گذشته (سه شنبه) شروع شده است؛ اما باتوجه به هجوم تقاضا به سایت سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی برای ثبت نام، تا ساعاتی پیش هم گاهی اختلال در مراحل ثبت نام پیش آمده و برخی از متقاضیان موفق به ثبت نام نشده اند؛ اما طبق تاکید مدیر سامانه یکپارچه خودرو ها، هم اکنون اختلالی وجود ندارد و ثبت تقاضاها در حال انجام می باشد.


به گزارش نیو باکس به نقل از ایسنا، هفدهمین طرح فروش خودرو های وارداتی با عرضه گسترده ای انواع خودرو های خارجی از ظهر روز گذشته (سه شنبه ۱۹ تیر ماه) شروع شده است.
در این مرحله از فروش خودروهای وارداتی، با توجه به این که هر دو گروه متقاضیان جدید و ثبت نامی های مرحله ی اول (ثبت نامی های اسفند ماه ۱۴۰۱)، امکان تعیین پنج اولویت از ۳۶ مدل خودروی وارداتی عرضه شده را دارند، هجوم تقاضا برای ثبت نام بسیار بالا بوده است.
در حقیقت همین امکان ثبت نام هر دو گروه با هم، باتوجه به ایجاد امکان ثبت نام برای متقاضیان جدید و آخرین فرصت برای انتخاب خودروی متقاضیان مرحله اول، میزان تقاضا را افزایش و تعدا کاربران حاضر در سایت سامانه یکپارچه خودرو ها را افزایش داده است؛ همین مورد سبب کندی سایت و ایجاد اختلال در ورند ثبت نام شده است. این مشکل طی ساعاتی در روز گذشته و تا ساعاتی از بامداد امروز هم وجود داشته است.
اما مهدی تقدسی- مدیر سامانه یکپارچه خودروها- در گفت و گو با ایسنا، از رفع اختلال به وجود آمده آگاهی داده و اعلام نمود که هم اکنون پروسه ثبت نام برای مشتریان، طبق روال در حال انجام می باشد.
وی اشاره کرد: برای متقاضیان جدید، با عنایت به پیش شرط تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب، جهت ثبت پنج اولویت ضروری است؛ بدین سبب متقاضیان جدید بایستی ابتدا برای این منظور اقدام نموده و سپس بعد از تایید بانک و ارسال اسامی آنها به سامانه، دسترسی برای ثبت خودرو فراهم خواهد شد؛ ضمن این که مدتی از زمان تعریف و واریز وجه در حساب وکالتی، نیاز است تا بانک، اسامی افراد را ارسال کند؛ بر همین اساس، ثبت نام، کمی صبوری متقاضیان را هم می طلبد.
گفتنی است، با توجه به این که متقاضیان تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز یکشنبه (۲۴ تیر ماه) برای ثبت نام فرصت دارند؛ بدین سبب فرصت برای ثبت نام وجود داشته و بازه زمانی ثبت نام تاثیری در اختصاص یا عدم اختصاص نخواهد داشت، مشتریان می توانند طی این فرصت باقی مانده چهار روز آتی نیز ثبت نام خودرا انجام دهند.





منبع:

1403/04/21
11:28:45
5.0 / 5
296
تگهای خبر: بانك , سایت , فروش , واردات
این مطلب نیوباکس را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
نیو باکس
newbox.ir - تمامی حقوق نیو باكس محفوظ است

نیو باكس

بسته بندی و جعبه